Hozzávalók:

  • 1 egész csirkemell
  • 1 camembert
  • kb. egy maréknyi brokkoli
  • néhány szelet bacon
  • parmezán

A csirkemellet négy vékony szeletre vágtam és kiklopfoltam, majd sóval, borssal megszórtam. A brokkolit néhány percig pároltam, de csak annyira, hogy még roppanós maradjon.

A bacont egymás mellé fektettem, ráhelyeztem a csirkemmellet és a hús végébe tettem néhányat brokkoliból és sajtból. A husit szalonnával együtt felgöngyöltem és megforgattam a reszelt parmezánban.

Ezután egy kisebb sütőtálba szorosan egymás mellé tettem a húsokat, majd a sütőbe toltam és szép pirosra sütöttem. Persze mindezt csak azután, hogy a szigorú minőség ellenőrünk is meggyőződött a tekercsek szabályos feltekeréséről és méretéről. :)

Köretként grillezett puliszkát készítettem mellé, amit szintén megszórtam egy kis parmezánnal.

Reklámok