Hétvégére hazautazunk (most lesz a miskolci Kocsonyafesztivál!) és mivel nem szeretek üres kézzel menni, összedobtam néhány gyorsan elkészíthető finomságot. Készült epres piskótatekercs, valamint citromos és kakaós muffin. Sokan leszünk. :)

Hozzávalók:

  • 5 tojás fehérje és sárgája
  • 5 kanál liszt + csipet só
  • 5 kanál cukor

A tésztához a tojások sárgáját a cukorral fehéredésig kevertem, majd felváltva adtam hozzá a lisztet és a felvert tojásfehérjét. A tésztát  sütőpapírral bélelt tepsibe öntöttem és előmelegített sütőben 10 percig sütöttem. Ezután egy nedves konyharuhára borítottam és feltekertem.

A krémhez fél liter tejszínt habbá vertem, belekevertem egy csészényi aprított epret, cukrot, és hogy ne folyjon szét, került még bele két csomag zselatin fix is.  A kihűlt tekercset megkentem a krémmel és feltekertem.

