Szerintem a legtöbben már tudjátok, hiszen jó ideje ismét kering gasztrokörökben a Kreatív blogger díj. Na még szép, hogy fülig ért a szám, amikor megláttam, hogy Mézeskalácskonyha engem is meglepett vele. Remélem, tényleg rászolgáltam és aki az oldalamra téved, talál kedvére való finomságokat.
Örömmel adom tovább, de előbb lássuk, melyek a további teendők:
1. Köszönd meg annak akitől kaptad
2. Tedd ki a logót a blogodra
3. Linkeld be akitől kaptad
4. Add tovább további hét blogodnak
5. Linkeld be őket
6. Hagyj náluk bejegyzést, értesítsd őket
7. Árulj el magadról hét dolgot
A hét blogger akiknek szívesen továbbadom:
  1. Falatnyiöröm
  2. Kopernikusz
  3. Rozmaring és Ibolya
  4. Boszorkányos házamtája
  5. Mazsa konyhája
  6. Iciri-piciri mind megette
  7. Narancslekvár

A hét “titok”:

  1. Az első étel amivel meghódítottam az uramat a tejfölös csirkepaprikás volt. Magas volt a labda, hiszen anyósom főztje  utánozhatatlanul finom. :)
  2. Az előzőhöz kapcsolódik, hogy a férjem erdélyi és nagyon sok étellel náluk találkoztam először. Ilyen volt például a juhtúrós puliszka, a zakuszka, a vinete, az orda.
  3. Munka miatt Miskolcról Debrecenbe költöztünk, de 2-3 hetente hazamegyünk és jókat kirándulunk a Bükkben. A mai napig nem tudtuk megszokni az alföldi életet. (Azt hiszem ez érthető a Kárpátok és a Bükk vonulatai után.)
  4. Fontos számomra az egészséges táplálkozás, ezért odafigyelek arra, hogy mit teszek az asztalra. Annak a híve vagyok, hogy egészségesebb ha az ember megeszik egy szelet zsíros kenyeret, mint egy tartósítószerekkel, adalékanyagokkal tömött szemetet.
  5. Imádom a csípős ételeket, egyes leveseket pl. csak úgy szeretek megenni, ha már szinte égetik a számat. :)
  6. Bármilyen bonyolult ételt megfőzök, de a grízes tésztát még soha nem sikerült jól elkészítenem. Pedig nagyon szeretem és tudom, hogy csak 3 hozzávaló az egész, de vhogy soha nem lesz az az igazi menzás tészta.
  7. Szeretnék megtanulni varrni. Anyósomtól kaptam egy nagyon profi varrógépet, aminek már lassan három éve,  de még azt sem tudom, hogyan kell a cérnát befűzni. Most varrónőt keresek, aki kellő türelemmel megtanítja nekem.
Reklámok