Partifalatok után böngészve ezt a jópofa ötletet találtam a minap. Kevés hozzávaló, hamar elkészül és mutatós is. Pont Szilveszterre való.

Hozzávalók:

  • fekete olajbogyó (jó, ha különböző a méretük, de én nem találtam)
  • fetasajt v. juhtúró
  • répa

Először meghámozom a répát, vékonyra felszeletelem és kivágok mindegyikből egy kis háromszöget. A nagyobb olajbogyó közepét  kivájom egy éles késsel és megtöltöm  juhtúróval vagy fetával. A kisebb olajbogyó lesz a pingvinek feje. Ezt is meglehet tölteni, majd egy kis rést vágok  a csőrnek és ebbe teszek egy vékonyka háromszöget. Fogvájóval rögzítem.

A pingvinek mellé különböző krémsajtokat kínálok, receptek itt, valamint füstölt lazacot és friss bagettet.

Az alábbi  ajándékokat a minap hozta a Jézuska Németországból. Csupa finomság és egy különleges tea, amiről még nem is hallottam. A vaníliás gyertyák előtti kis csomagban látható, a neve Falling Water. Itt találtam egy kis leírást róla. Bár nagyon kíváncsi vagyok rá mégis a szilveszteri buli utánra tartogatom: a nagy piros pokrócommal körbetekerve egy kellemes film mellett elkortyolgatva.  Az édességek természetesen nem érik meg az újévet. :)

Reklámok