sütötökösmuffin1

Apám, ez a muffin isteni!!!! Most nagyon vissza kell magam fogni, hogy ne egyek belőle még egyet, mert már kettő lecsúszott. A férjem, aki soha nem ette meg a sütőtököt, két pofára …… :)

A fincsi receptet chilii & csoki oldalán találtam, a változtatásom minimális rajta.

Az én változatom:

  • 200 g sütőtök megsütve
  • 2 db tojás
  • 1 ,5 dl olaj

Ezt robotgépbe tettem és összepürésítettem.

  • 150 g fehér tönkölyliszt
  • 5 kanál gyümölcscukor
  • 1 kiskanál mézeskalács fűszerkeverék
  • 2 csipetnyi fahéj
  • 1 zacskó sütőpor

Ezeket összekevertem és a sütőtökös masszához tettem. Az egészet összekavartam és a 12 db-os muffinsütőbe kanalaztam. 25 percig sült elárasztva közben a lakást a finom illatával.

Holnapra már kivan mérve a következő adaghoz sütőtök, kipróbálom kevesebb olajjal, helyette frissen facsart narancslevet teszek bele, de egy nagy marék reszelt répával is finom lehet. Meg reszelt gyömbérrel… Szóval az alaprecept marad  és a variációk száma végtelen. :)

