epresuti2

Hozzávalók:

  • 1 csomag  keksz (170 gr.)
  • fél kg eper
  • 125 gr mascarpone
  • 1 dl natúr joghurt
  • 1 zöld citrom
  • édesítő (v. cukor ízlés szerint)
  • 3 lap zselatin

Nemrég fedeztem fel ezt a diabetikus kekszet, és annyira ízlett, hogy azóta már többször is vettem.  Finoman omlós, teljes kiőrlésű lisztből készült és egy csésze házi készítésű joghurttal sietős, hétköznapi reggelinek sem utolsó. Az egy csomag kekszből nem lesz nagy adag, én általában két személyre készítem az ilyen nyalánkságokat, mégis legyen vmi nasi a hétvégi ebéd után.

A keksz felével kiraktam egy 13×18 cm-es tálat és rákentem az epres krémet. A krémhez megmostam az epret, összeaprítottam, elkevertem a mascarponével, a joghurttal, az édesítővel, facsartam bele citromlét, majd a zselatint a csomagoláson feltüntetett módon vízben feloldottam, és a krémhez kevertem.

A keksz másik felével kiraktam a tetejét és hűtőben dermedésig pihentettem. A keksz nem puhult meg teljesen, mert hamar nekiestünk, de igy is nagyon finom volt.

Reklámok