Bizonyára mindenkinek megvan a jól bevált körözött receptje, ki juhtúróból, ki tehéntúróból, vagy a kettő kombinációjából készíti. A fűszerezésnél is eltérőek az ízlések, lehet csípősen jó sok zöldpaprikával, vagy köménymaggal megszórva és olyat is láttam már, hogy mustárral ízesítik. Én mindenhogy szeretem, de a legfontosabb számomra a tejföl és a túró minősége, amit mindig a piacon vásárolok a tejesnél.

Ízesítem  pár gerezd reszelt fokhagymával, egy csipet sóval, őrölt köménnyel, színes borssal, piros fűszerpaprikával, apróra vágott lilahagymával és felaprított petrezselyemmel. (Ez utóbbi hiányzik belőle, mert nem volt itthon) Most azon elmélkedem, vajon kaporral milyen lehet? Legközelebb azzal fogom kipróbálni, szerintem nem rontaná el.

Miután minden egy helyre kerül alaposan kikeverem, majd zöldségekkel és frissen sült kenyérrel pillanatok alatt eltüntetjük, mintha nem is lett volna… de azért hagy maga után árulkodó jeleket :)

korozott

