Ezt a receptet a TV Paprika szombat délelőtti, Sajtvilág című műsorában láttam (sűrű nyálcsorgatások közepette), és  tudtam, hogy még a hétvégén elfogom készíteni. Csak padlizsánimádóknak!

Hozzávalók két személyre:

  • 1 db padlizsán
  • 6 szelet pizza mozzarella és egy fél gömb sima
  • kevés liszt
  • 2 tojás
  • sütéshez olaj
  • paradicsom
  • bazsalikom

A padlizsánt kb. fél centis karikára vágtam, megsóztam és megborsoztam. Két karika közé került egy mozzarella szelet, majd mindkét oldalát megszórtam egy csipet teljes kiőrlésű liszttel és beleforgattam a szárított bazsalikommal ízesített felvert tojásba. Serpenyőben felforrósítottam egy kevés olajat, és a padlizsánok mindkét oldalát pirosra sütöttem benne. Az eredeti receptben paradicsompasztát kentek a tetejére, én inkább frissen adtam az ételhez a kockára vágott mozzarellával, és az apró levelű, de nagyon intenzív illatú és ízű görög bazsalikommal.  A tetejére őröltem még színes borsot, és jól meglocsoltam extra szűz olivaolajjal. Olyan Olivéresen :)

padlizsan_k

Reklámok