Egy könnyű, habos nassolnivaló a hétvégi ebédünk után, amelynek elkészítése egyenesen arányos az elfogyasztásának idejével. Rövid… :)

Hozzávalók 6 db kosárkához:

  • 2 db réteslap
  • 1 dl tejszín
  • 2 nagy kanál mascarpone
  • 1 db zöld citrom
  • vaníliapor
  • gyümölcs (fagyasztott vegyes gyümit használtam)
  • édesitő v. cukor

A réteslapokat kb. 8×8-as négyzetekre vágtam, mindegyik lapocskát vékonyan megolajoztam, majd a muffinsütő mélyedéseibe nyomtam. Egy formába három réteslap került. Forró sütőben 10 perc alatt megsütöttem.

A krémhez felvertem a tejszín, beletettem a mascarponét, az édesítőt, a citrom lereszelt héját, és a levét majd habverővel még egy kicsit kevertem rajta. A kosárkákat óvatosan kiemeltem a formából, mindegyikbe tettem a lecsepegtetett gyümölcsből, rákanalaztam a habot, és még a tetejére is potyogtattam pár szem gyümit. Egy kosárka két harapás, szerintem nem érdemes villázni :)

kosarka_k1

Reklámok