tortilla_k Kár volt elrontanom az avokádókrémet ezzel a bolti nyavajával (chilis tortilla chips), igazából én nem is tudom miért vettem, ja, mert hogy az őshazájában így eszik, hát istenem, biztos nincs tele mindenféle adalék anyaggal, meg tudom is én még mivel. Soha többet nem veszek ilyen bolti hülyeséget, és haragszom is ám magamra.  Ráadásul a ropogtatás miatt még a filmet sem hallottuk rendesen, igy 10 perc után feladtuk, és  jókat kuncogtunk azon, hogy mennyire nekikészültem az otthoni mozizásnak… és nem tudom mi ütött belém, mert azt is utálom, ha a moziban esznek. Na mindegy, mindenesetre az avokádókrémet finom házikenyérből készült pirítóssal értelmesebb lett volna elfogyasztani. Vagy,  hogy  autentikusabb legyen, házi tortillával. Na majd máskor…

Avokádókrém, azaz guacamole, ahogy én készítem: a puha avokádót hosszában kettévágom, egy ellentétes csavaró mozdulattal szétszedem, majd eltávolítom a magját. Ezután robotgépbe kanalazom a húsát, teszek hozzá egy felkockázott paradicsomot, fél fej lilahagymát, 1 cikk lereszelt fokhagymát, fél lime levét, sót, borsot és 1 kanál olívaolajat, majd a géppel simára pürésítem. Legközelebb sk. tortillával :)

