steszta_kMivel szerdán a vadonatúj munkahelyemen kezdtem, úgy gondoltam, hogy az első nap megpróbáltatásait  muszáj kompenzálom a kedvenc hozzávalóimból készült étellel: bazsalikom (No.1.), spenót, tönkölytészta, feta… az abszolút kedvencek.

Az elkészítése pofon egyszerű: a kockára vágott csirkemellet egy kevés olajon megsütöttem, tettem hozzá bazsalikomot, felaprított petrezselymet, pár darab fekete olajbogyót, sóztam, borsoztam. Közben kifőztem a tésztát, persze nem túl puhára, majd rászedtem az elkészült csirkehúsra. Most csak mirelit spenótom volt otthon, abból négy – öt kanállal hozzátettem, és kavargattam még egy-két percet, hogy egy picit a tészta is megpiruljon. A végén dobtam rá pár kocka fetasajtot, friss bazsalikomot, és megöntöztem olívaolajjal. Végül nem csak az ebédem volt finom, de még a napom is egész jól sikerült :)

