teszta_k Az a fránya gép. Mikor már éppen belejöttem a fotózásba, cserbenhagytak az elemek és így csak pár képet sikerült készítenem. Például ilyet… aztán egy barátommal végignéztük, hogy akkor mégis, melyik kerüljön ki, ahhh már kezdtem feladni, én ezt a kajcsit nem postolom, kép nélkül meg nekem nem az igazi… Mindegy, szóval eképpen kínlódtam, és megjegyeztem, hogy micsoda nagy problémáim vannak, mire ő, hogy hát akárhogy is nézzük, ez fontos…. de mondom még neve sincs :)

“Fontos tészta???”  :))) Az! Köszi!

Sajnos nem főztem belőle túl sokat, és meg is kaptam érte a letolást, mert nagyon finom lett ám. Négy vékonyka bacont megpirítottam, majd a zsírjában megsütöttem a kockára vágott csirkemellet. Rádobtam pár levél bazsalikomot, néhány olajbogyót, picit megsóztam, megborsoztam, kevergettem még pár percig majd felöntöttem két deci tejszínnel. Amikor a tejszín besűrűsödött, levettem a gázról, és belereszeltem még egy kevés sajtot. Közben kifőztem a tésztát, a Spárban szoktam venni spenótos tésztát, nagyon szeretem. Erre kanalaztam rá a tejszínes húst, rátettem a bacont, pár levél bazsalikomot, tördeltem még rá fetát és meglocsoltam olívaolajjal. Nyami :) Ha még lenne, most biztos kimennék csipegetni belőle :)

