bab_kMexikói chilis babnak indult, de köze nincs hozzá, mégis vmi olyasmi fíling, nem? :) Na jó, akkor nem, de bab van benne, meg csíp is…

Hozzávalók:

  • 1 csirkemell
  • 1 doboz konzerv bab
  • 1 doboz konzerv kukorica
  • póréhagyma, fokhagyma
  • paradicsom, paprika
  • darált csípős paprika
  • fűszerek

Egy jókora darab karikára vágott póréhagymát kevés olajon megfuttattam, mellédobtam két cikk felaprított fokhagymát, majd kockára vágtam egy fél piros pritamint, egy csípős zöldpaprikát és egy sima sárgát és ezt is a hagymához adtam. Összepároltam, majd hozzáadtam három felkockázott paradicsomot, felöntöttem egy dl vizzel, szórtam rá sót és borsot, majd addig rotyogtattam amig a vizét elfőtte. Ekkor került bele az apró kockára vágott csirkemell, még öntöttem rá egy kevés vizet, és fedő alatt puhára pároltam. Amikor megfőtt, és a víz is elpárolgott, hozzátettem a babot és a kukoricát, majd összefőztem. A végén még beletettem egy csokor felaprított petrezselymet és egy kanál darált csipőspaprikát.

