Ennek a kajának nevet kell adni! Remélem, mire a post végére érek, eszembejut vmi :) Tulajdonképpen mi is ez? Lássuk csak: egy  bepácolt csirkemell, sok-sok zöldséggel nyársra húzva, és egy jó adag saláta. Igazából semmi extra. Hús és zöldség. Ennyi. De nem is ez a lényeg, hanem hogy micsoda színkavalkád van ezen a tányéron!

nyars_kicsi

A recept egyszerű: egy fél csirkemellet felkockáztam, egy dl joghurttal, egy kevés olívaolajjal, sóval, színes borssal összekevertem, majd a hűtőbe tettem, amíg a többi hozzávalót elkészítettem.

Megmostam a gombát, felvágtam a cukkinit, egy kevés bacont, zöld-,sárga-, piros pritaminpaprikát, lila hagymát, póréhagymát, mit is még? ja igen, olajbogyót.  Szóval mindent össze-vissza daraboltam, majd a beáztatott pálcikákra felhúzgáltam. Egymás mellé pakoltam a tepsiben, megöntöztem egy kevés olajjal, megfűszereztem, majd betoltam a sütőbe, és meg nem mondom mennyi ideig sütöttem, de nem kellett neki túl sok.

Közben készitettem egy salit, ebbe került: jégsaláta, paradicsom, uborka, retek, lila hagyma, bogyók, felapritott petrezselyem, pritaminpaprika, egy kevés feta. Mindezt meglocsoltam olivaolajjal, és egy fél citrom levével. A tetejére pedig jól megkönnyezve egy kb. 3 centis tormát reszeltem.

palc_kicsi A végére értem, és úgy döntöttem nem cifrázom túl, zöldséges csirkenyárs sok-sok szeretettel. :)

