Csak úgy hasraütésszerűen, de a végeredmény meglepően jól sikerült. Kicsit kalácsjellegű, édeskés, még másnap is nagyon puha sütemény répából.

Hozzávalók:

  • 15 dkg reszelt sárgarépa
  • 20 dkg liszt
  • 2 dl tej
  • édesítő
  • fahéj
  • fél csomag sütőpor
  • 1 tojás
  • vaníliapor

Mindent összekutyultam (állagra  olyan volt, mint a muffin tészta), majd sütőpapírral bélelt kis méretű tepsibe öntöttem (15×23).   A sütési idő kb. 30-35 perc volt, de érdemes néha bekukkantani, hogy alakul. Nekem szépen megemelkedett és rendesen átsült, igaz nem is túl nagy adag ez a tészta. Egy fogvájót azért beleszúrtam a közepébe, amikor már sejtettem, hogy elkészült, és mikor láttam, hogy nem ragad rá a tészta, kiborítottam a tepsiből, és hagytam kihűlni. Szerintem ebből muffint is simán lehet sütni, és ha lett volna otthon mascarponém, akkor egy krémet is összedobtam volna a tetejére. Még egy kis reszelt narancshéjjal, gyömbérrel is lehetett volna fokozni az ízeket, de egyik sem volt itthon, azonban tényleg így is nagyon finom lett. Legközelebb beszámolok a következő adagról,amit már az említett hozzávalókkal kiegészítve fogok elkészíteni.

repasuti22

Reklámok