halvacsi

Ma este 20 perc alatt dobtam össze ezt a könnyű és egészséges vacsit:

Egy szál póréhagymát hosszában ketté, majd csíkokra vágtam és egy kanál vajon megpirítottam. Ezután hozzáadtam a kiolvasztott tőkehalfilét, sóztam, borsoztam és felöntöttem 1 dl vízzel, hogy kicsit összepárolódjanak az ízek. Eközben elkészítettem a salátát. Tettem bele: uborkát, paradicsomot, hagymát, rektet, pritaminpaprikát, olajbogyót, jégsalátát, feta sajtot – egyszóval amit éppen a hűtőben találtam-, picit megfűszereztem, majd egy löttyintésnyi olivaolajjal megöntöztem. Miután a  halak mindkét oldalukon szépen megpirultak, rájuk öntöttem 1 dl főzőtejszint, vártam 2 percet amig összesűsűsödik, és már tálaltam is. A megpirult hagyma édeskés izt kölcsönzött a tejszines mártásnak, nagyon finom lett.

Reklámok