eperhab2

Egy örökkévalóságnak tűnt, amíg anya kézzel felverte a habot majd a két hugicámmal nekiestünk és hasfájásig tömtük magunkba.:) Aztán sokáig nem ettem, hiszen a finomított cukrot teljesen kiiktattam az életünkből, de a férjem annyira szeretett volna már egy jó eperhabot enni, hogy megkönyörültem rajta, és vettem ma egy csomag porcukrot. Azelőtt is készítettem neki tejszínnel vagy tojásfehérjével, de cukor nélkül, így azonban nem lett olyan kemény, és az íze is egészen más volt.

Most egy nagy vajlinggal kavartam neki, amint hallom, most is azt kanalazza a másik szobában, miközben Attila, Isten ostorát nézi. :)

Fél kg epret felapritottam, beleütöttem két tojásfehérjét, 20 dkg porcukrot és addig vertem a géppel, amig kőkemény hab lett belőle. Nekem kicsit émelyítő, de módjával egy fincsi, bűnös nyalánkság.

